Кошельок: Особистий кабінет

Реєстрація та авторизація в особистому кабінеті Koshelok

Створення облікового запису в Koshelok починається з переходу на сайт koshelok.net. На головній сторінці необхідно вказати бажану суму та термін кредиту. Це автоматично відкриє форму реєстрації.

Вам буде запропоновано заповнити особисті дані: ПІБ, ІПН, дату народження, номер телефону, e-mail та придумати пароль. Обов'язково підтвердьте згоду на обробку персональних даних та пройдіть SMS-верифікацію для підтвердження номера.

Подання заявки на кредит через особистий кабінет

Заявка на кредит подається безпосередньо в особистому кабінеті за допомогою вбудованого калькулятора. Спочатку ви вказуєте бажану суму та термін кредиту.

Далі необхідно заповнити детальну анкету, вказавши паспортні дані, інформацію про сімейний стан, освіту, місце проживання, дані про зайнятість, доходи та витрати, а також інформацію про наявні кредити. Важливо також завантажити фотографії паспорта, ІПН та селфі з паспортом.

На завершення потрібно ввести дані платіжної картки для верифікації (на картці буде тимчасово заблоковано невелика сума). Після перевірки всіх даних, відправте заявку. Рішення щодо кредиту приймається протягом 15 хвилин.

Основні розділи та функції особистого кабінету

Особистий кабінет Koshelok має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. У верхній частині розташоване головне меню з основними розділами, а збоку знаходиться панель для швидкого переходу між ними.

Розділ "Моя сторінка" відображає баланс, статус останнього кредиту та кнопки "Нова заявка" і "Погасити". Розділи "Заявки" та "Кредити" дозволяють переглядати історію заявок та інформацію про діючі кредити, відповідно. У розділі "Оплата" можна здійснити оплату з прив’язаної картки або отримати реквізити для переказу.

Управління кредитом: оплата та пролонгація

В особистому кабінеті Koshelok передбачена можливість зручної оплати кредиту. Ви можете здійснити оплату з прив'язаної картки через розділ "Оплата" або скористатися реквізитами для переказу коштів. Система надсилає SMS та email-сповіщення про успішну оплату та наближення терміну платежу.

У разі потреби, ви можете скористатися функцією пролонгації кредиту, натиснувши кнопку "Продовжити". Комісія за пролонгацію буде автоматично перерахована.

Робота з документами в особистому кабінеті

У розділі "Документи" ви можете завантажувати необхідні довідки у форматі JPG, PNG або PDF. Також тут доступні для завантаження та друку договір та квитанції у форматі PDF.

В особистому кабінеті зберігається архів всіх завантажених файлів та договорів, що дозволяє мати швидкий доступ до необхідної інформації.

Калькулятор займу для розрахунку умов кредиту

Інтегрований калькулятор займу дозволяє миттєво оцінити умови кредиту. При зміні суми або терміну кредиту, калькулятор автоматично оновлює інформацію про відсотки, щоденну ставку та загальну переплату.

Служба підтримки та сповіщення

Зв'язатися зі службою підтримки можна через онлайн-чат або форму зворотного зв'язку в особистому кабінеті. Також доступні телефон гарячої лінії та електронна пошта.

Система автоматично надсилає SMS та email-сповіщення про статус заявки, нарахування відсотків та нагадування про погашення кредиту.

Бонуси та акції для користувачів

Koshelok пропонує різноманітні бонуси та акції для своїх користувачів. Це можуть бути стартові промокоди для зниження процентної ставки, реферальна програма з бонусами за приведених друзів та регулярні акції зі зниженою ставкою у разі швидкого погашення кредиту.

Заходи безпеки в особистому кабінеті

Для забезпечення безпеки даних користувачів, Koshelok використовує SSL-шифрування при передачі даних. Також передбачена SMS-верифікація при здійсненні ключових дій, таких як реєстрація та зміна пароля. В перспективі планується впровадження двофакторної аутентифікації.

Функції особистого кабінету Koshelok: порівняльна таблиця

Функція Опис
Реєстрація Онлайн-реєстрація з верифікацією через SMS
Подання заявки Подача заявки через вбудований калькулятор та заповнення анкети
Управління кредитом Перегляд інформації про діючий кредит, залишок, графік платежів
Оплата кредиту Оплата з прив'язаної картки або за реквізитами
Пролонгація кредиту Продовження терміну кредиту з автоматичним перерахунком комісії
Робота з документами Завантаження довідок, отримання договору та квитанцій
Калькулятор займу Розрахунок умов кредиту при зміні суми та терміну
Підтримка Онлайн-чат, телефон гарячої лінії, email

Все про особистий кабінет КошельОК для клієнтів

На головній сторінці KoshelOK.net натисніть «Реєстрація», заповніть анкету з даними паспорта та телефону, вигадуйте пароль і підтвердіть реєстрацію за кодом SMS.

Натисніть «Вхід» на сайті, введіть логін (телефон або email) і пароль, після чого підтвердіть вхід кодом із SMS.

Пароль має містити не менше 8-ми символів, з великих і малих літер, цифр і спеціальних знаків.

Так, на сторінці входу натисніть «Забули пароль?» і дотримуйтесь інструкцій для скидання через email або SMS.

Користувач може подати заявку на позику, продовжити термін, погасити кредит, переглянути графік платежів та завантажити внутрішню виписку.

Перейдіть у розділ «Погашення», оберіть суму до сплати і підтвердіть транзакцію з картки без комісії.

Оплата через особистий кабінет без комісії, як і раніше.

У розділі «Історія» доступні всі транзакції за останні 12 місяців у PDF-форматі.

У «Налаштуваннях облікового запису» можна змінити адресу, телефон та email із повторним підтвердженням SMS.

Так, застосунок «КошельОК» для iOS та Android дозволяє використовувати ті ж функції, що й веб-кабінет.

Зателефонуйте на гарячу лінію 0 800 33 44 20, і оператор блокує ваш акаунт миттєво.

Так, у кабінеті в розділі «Продовжити позику» оберіть термін і підтвердіть умови пролонгації.
Оксана Коваленко
Перевірено експертом

Досвідчений фінансовий журналіст у банківському секторі України

Оксана Коваленко

10 жовтня
Кошельок
Ліцензія №ФК№ 814 от 01.11.2016